Kies uw onderwerp

Algemeen

Misty Fragrance is een jong bedrijf dat zich bezig houdt met aroma diffusers en etherische olie. Aroma therapie is erg ontspannend en wordt, tot ons grote genoegen, steeds populairder. Bekijk ‘over ons’ om nog meer te weten te komen over Misty Fragrance!

Kijk eerst bij het kopje ‘mijn bestelling’ hier bij de veelgestelde vragen. Staat je antwoord daar niet tussen? Vul dan ons contactformulier in op de site. U krijgt dan binnen

Betalen

Zodra u de bevestigingsmail heeft ontvangen, en het geld van uw rekening afgeschreven is, is de bestelling bij ons binnen. In uw bevestigingsmail vindt u ook uw ordernummer. Zonder geldige betaling ontvangt u van ons geen ordernummer.

Bij Misty Fragrance kunt u betalen met iDeal. Dit veilige, onafhankelijke betalingsplatform zorgt ervoor dat u snel en vertrouwd kunt afrekenen.

Uw factuur kunt u vinden bij uw bestelling. Wilt u deze digitaal? Geef dat dan aan in de notities bij uw bestelling. Bijvoorbeeld als het gaat om een cadeau.

Probeer eerst uw winkelmand leeg te maken, en alle producten opnieuw toe te voegen. Lukt dit ook niet, dan hopen wij dat u contact met ons opneemt middels het contactformulier. Wij zullen dan zo snel mogelijk kijken naar het probleem en deze ook oplossen.

Bezorging

U kunt uw bestelling niet meer wijzigen nadat u deze heeft geplaatst. Wel kunt u het contactformulier invullen om een wijziging aan te vragen. Wij zullen dan ons uiterste best doen om deze wijziging tijdig door te voeren.

Wij houden u per mail op de hoogte van uw bestelling. U ontvangt meteen na het afronden van de betaling een bevestigingsmail. Als uw bestelling vervolgens door ons is ingepakt en afgerond ontvangt u een 2e mail. Als uw bestelling is overhandigt aan PostNL ontvangt u de 3e en laatste mail met daarin uw track&trace code.

Uiteraard maken we het graag zo aantrekkelijk mogelijk om online je bestelling te plaatsen. We bezorgen je bestelling vanaf €30 gratis! Voor bestellingen binnen Nederland onder €30 betaal je €3,94 verzendkosten.

Wij begrijpen dat u na het bestelling niet meer kunt wachten tot u uw producten in huis heeft. Daarom doen wij ons uiterste best om alle bestellingen binnen 3 werkdagen te leveren. In de meeste gevallen lukt het zelfs om uw pakket de volgende dag al geleverd te hebben. Hoe vroeger op de dag u besteld, des de groter is deze kans.

 

Het kan echter voorkomen dat er bij PostNL vertraging zit in het bezorgen van uw bestelling. Houd hiervoor altijd uw track & trace code in de gaten.

Mijn Bestelling

Wij vinden het altijd vervelend als uw bestelling niet binnen komt zoals de bedoeling was. Laat dit zo snel mogelijk aan ons weten middels het invullen van het contactformulier. Op deze manier kunnen wij er zo snel mogelijk voor zorgen dat u alsnog kunt genieten van uw nieuwe aankopen.

Dit kan altijd gebeuren. U heeft 10 werkdagen om uw product op te geven voor retour. Dit kunt u doen middels het invullen van het contactformulier. Na ontvangst bij ons ontvangt u het aankoopbedrag terug op uw rekening. De verzendkosten voor het terugsturen zijn voor uw eigen rekening.

Jouw bestelbevestiging ontvang je meestal binnen een uur na het afronden van je bestelling (check hiervoor ook je spam folder). Mocht deze niet zijn binnengekomen, kun je beste even een kijkje nemen of het aankoopbedrag van je rekening is afgeschreven. Je kunt er dan vanuit gaan dat de bestelling is geslaagd.

 

Mocht je binnen een aantal uur na het plaatsen van je bestelling nog steeds geen bevestiging hebben ontvangen, horen we dat graag van je zodat we je kunnen laten weten of alles goed is gegaan. Vul hiervoor ons contactformulier in.

Retourneren

Uiteraard krijgt u van ons de kans om rustig over uw aankoop na te denken. U kunt uw bestelling, na invullen van het contactformulier, naar ons terugsturen. Hierbij zijn de verzendkosten voor het terugsturen voor uw rekening. Let er wel op dat uw retourzending hierbij voldoet aan de volgende voorwaarden:

– Retourneren kan tot uiterlijk 10 werkdagen na ontvangst van uw bestelling.

– Stuur uw producten retour in een ongeschonden en originele verpakking.

– Bij producten die beschadigd zijn of gebruikssporen vertonen behouden wij ons het recht voor de retour te weigeren of de schade te verrekenen.

 

Tip: bewaar altijd het verzendbewijs van jouw retour totdat jouw retournering volledig is verwerkt.

Nadat uw retourzending bij ons is bezorgd, storten wij zo snel mogelijk het aankoopbedrag terug via uw oorspronkelijke betaalmethode. Na ontvangst kan het tot uiterlijk 7 dagen duren voordat we uw terugbetaling volledig hebben verwerkt. Mocht het aankoopbedrag na deze periode nog steeds niet op uw rekening staan, helpen we u graag verder aan de hand van uw ordernummer en verzendbewijs.

Uw retourzending begint bij het aanmelden van uw retour via ons contactformulier. Vul deze in, inclusief ordernummer. Vervolgens zal u van ons via de mail het adres ontvangen waar de retour naartoe mag worden verzonden. De kosten van deze retourzending zijn voor uw eigen rekening.

Zorg er wel voor dat uw retourzending voldoet aan de volgende eisen:

– Retourneren kan tot uiterlijk 10 werkdagen na ontvangst van uw bestelling.

– Stuur uw producten retour in een ongeschonden en originele verpakking.

– Bij producten die beschadigd zijn of gebruikssporen vertonen behouden wij ons het recht voor de retour te weigeren of de schade te verrekenen.

 

Tip: bewaar altijd het verzendbewijs van jouw retour totdat jouw retournering volledig is verwerkt.

Mijn Account

Een account bij Misty Fragrance maakt alles makkelijker. Binnen uw eigen account kunt u bijvoorbeeld uw eerdere bestellingen inzien. Daarnaast onthoudt uw account uw adresgegevens, waardoor toekomstige bestellingen u minder tijd kosten.

Wat leuk dat u klant wilt worden bij Misty Fragrance! U kunt zich op verschillende manieren registreren. U kunt registreren door op ‘mijn account’ te klikken, en vervolgens op ‘registreer’. Hier kunt u vervolgens uw account aanmaken.

U kunt uzelf ook registreren wanneer u uw bestelling aan het doen bent. Dit kunt u aangeven bij het invullen van uw gegevens bij uw order.

U kunt al uw gegevens eenvoudig wijzigen als u inlogt in uw account. U kunt dit doen onder het kopje ‘accountgegevens’.

Wat jammer dat u niet langer klant wilt zijn bij Misty Fragrance. U kunt uw account verwijderen door ons contactformulier in te vullen. Wij zullen er dan voor zorgen dat uw account zo snel mogelijk wordt verwijdert. U krijgt bericht van ons zodra dit gebeurt is.

Product Informatie

De filters zijn nodig om de aroma diffuser te gebruiken. De filters nemen het water met de geurolie op uit het waterreservoir en zorgen ervoor dat het water geleidelijk boven komt. De filters gaan minimaal één maand mee. Na verloop van tijd verkleuren de filters van binnen uit. Is het filter helemaal verkleurd of merkt u dat de diffuser minder mist brengt, dan word het tijd voor een nieuw filter.

Etherische olie is olie op natuurlijke basis. Deze olie bevat geur en is zeer geconcentreerd. slechts een paar druppeltjes in een waterreservoir van 300 ML is genoeg voor een heerlijke geur in de hele kamer! Een flesje Etherische olie gaat dus erg lang mee. Omdat wij verschillende geuren aanbieden, zit er voor ieder wat bij, en kunt u ook nog is afwisselen. 

In de meeste gevallen wel. Wilt u er zeker van zijn? Vul dan gewoon ons contactformulier in met uw vraag. Wij kunnen u dan voorzien van een te verwachten levertijd, en bieden u de optie om het product alvast te reserveren. Zo weet u zeker dat u het product als eerste geleverd krijgt als wij het product weer op voorraad hebben. U hoeft dit pas te betalen als wij de producten weer op voorraad hebben.

Dit kan altijd! U kunt uw vraag stellen via ons contactformulier, of via één van onze social media kanalen. Ook kunt u via het contactformulier een belafspraak maken. U kunt een voorkeurs dag en voorkeurstijd doorgeven. Wij zullen u via de mail een bevestiging sturen over de dag en tijd.